شناسهٔ خبر: 41026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات نشست مدیرکل راهداری هرمزگان با نماینده مردم شهرستان بندرعباس در مجلس

احمد مرادی نشست مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم شهرستان بندرعباس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، در نشست احمد مرادی با داریوش باقرجوان مدیرکل که در دفتر کار نماینده مردم شهرستان بندرعباس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، احمد مرادی در ابتدا ضمن تشریح برنامه‌های کار خود گفت: حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان هنوز زیاد بسیار زیادی برای کار کردن دارد و با اشرافیت کامل این جناب به استان به کلیه مسائل و مشکلات واقف هستم و طی بازدیدهای مستمری که از راه‌های روستایی داشته‌ام این راه‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای هستند که انتظار می‌رود با حضور شما که نیروی جوان و مقید و پرتلاشی هستید با پیگیری‌هایی که در دستور کار می‌گذارید رفع و رجوع گردد.

نماینده مردم شهرستان بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: حوزه حمل‌ونقل که یک حوزه تخصصی و پردرآمد است برای کشور و نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد نیاز به مدیریت و نظارت مدیری همچون شما دارد.

وی در ادامه موارد و مشکلاتی که طی بازدیدهای مستمر از راه‌های روستایی داشته‌ است، گفت: در این بازدیدها مواردی من‌جمله وجود چهار تقاطع خطرناک در حوزه شهرستان بندرعباس از قبیل تقاطع روستای سرخون، قلعه قاضی، دهنو و جمال احمد، ترمیم جاده وگاردیل هماگ پایین، ۴۰ کیلومتر از جاده رضوان –  فین جاده تعریض و نیاز به روکش آسفالت دارد و همچنین جاده روستای حسن لنگی نیاز مبرم به تعریض و بهسازی به علت باریک بودن جاده دارد.

مرادی در ادامه گفت: از کربلات تا سیرمند به‌عنوان جاده پدافند غیرعامل یاد کرد و گفت: این جاده به لحاظ اینکه اگر زمانی مشکلی برای تونل ۱۷ شهریور بیفتد مسیر جایگزین خوبی است باید هرچه سریع‌تر کار ۶ الی ۷ کیلومتر باقیمانده از جاده به اتمام برسد.

مرادی در ادامه اشاره‌ای به جاده‌های شهرستان حاجی‌آباد کرد و گفت: ورودی روستای باغات نیاز به اصلاح و بررسی دارد.

وی بیان کرد: از دوراهی باباغلام تا کهورستان ۴۰ الی ۵۰ کیلومتر از جاده نیاز به تعریض و مشکلات پل فلزی در این مسیر که از اوایل انقلاب اسلامی ساخته شده است مورد بررسی قرار بگیرد و هرچه سریع‌تر جهت رفع دغدغه‌های مردم این روستاها تدابیر لازم اندیشیده و اجرایی گردد.

مرادی در ادامه بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم روستاهای گفت: درگور بند خمیر نیاز به یک پل عابر پیاده دیده می‌شود و همچنین جاده ورودی روستای کشار بالا نیاز به اصلاح، جاده سیاهوتا روستای احمدی نیاز به تعریض و جاده پشته ایسین هم نیاز به تعریض و روکش آسفالت به طول ۱۵ کیلومتر دارد و در حوزه شرق استان جاده بندرعباس –میناب نیاز به یک دوربرگردان دارد که امید واثق دارم هرچه سریع‌تر اقدام و شاهد شنیدن پیشرفت کار و رفع دغدغه‌های مردم با مدیریت مدیر جوان و پرتلاش و باانگیزه‌ای چون شما باشم.

باقرجوان در پایان گفت: من و مجموعه تحت الامر جهت رفع مسائل و انتظارات مردم که توسط شما بیان شد تا حد و حدودی که قانون به ما اجازه می‌دهد بدون وقفه تلاش خواهیم کرد.  

نظر شما