شناسهٔ خبر: 41096 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تمدید مجوز بهره برداری از بندر صیادی سجافی توسط سازمان بنادر و دریانوردی

بندر سجافی تمدید مجوز مرحله دوم بهره‌برداری از بندر صیادی سجافی واقع در شهرستان هندیجان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین‌المللی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی طی تیرماه سال جاری صادر گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره‌برداری سازه‌ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذی‌ربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز مرحلهٔ دوم بهره‌برداری از بندر صیادی سجافی در شهرستان هندیجان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

رضازاده با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی تأکید می‌کند، بیان داشت: این مجوز حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر گردیده و همهٔ فعالان اقتصادی در حوزهٔ سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر گونه فعالیت می‌باشند.

وی همچنین افزود: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می‌توانند به پروژه‌ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده‌اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.

یادآور می‌شود انجام هر گونه فعالیت در سواحل و دریا، باید با اخذ مجوزهای لازم از سازمان بنادر و دریانوردی باشد.

نظر شما