شناسهٔ خبر: 41236 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی اعلام شد:

کسب رتبه اول روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در سه بخش تحلیل محتوا، اینفوگرافیک و وب‌سایت

ساختمان وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب رتبه اول در سه بخش تحلیل محتوا، اینفوگرافیک و وب‌سایت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی این وزارتخانه در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب رتبه اول در سه بخش تحلیل محتوا، اینفوگرافیک و وب‌سایت شد.

متن لوح تقدیر اهدا شده به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی از سوی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی در این جشنواره به شرح زیر است:

جناب آقای سید قاسم بی‌نیاز

رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی 

با سلام و احترام

برگزاری با شکوه دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به پاس ارج نهادن به مساعی بی‌وقفه روابط عمومی‌های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب، اقدام ارزشمندی است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برپا شد.

از این رو با توجه به کسب موفقیت در بخش‌های تحلیل محتوا(رتبه اول)، اینفوگرافیک(رتبه اول) و وب‌سایت(رتبه اول) در سطح ملی توسط آن روابط عمومی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن انجام مسئولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام می‌دارد.

امید است با همدلی و تلاش بیش از پیش حضرتعالی و همکاران ساعی در روابط عمومی شاهد شکوفایی، اعتلا و توسعه دانش علمی روابط عمومی در کشور باشیم انشاءا.../

نظر شما