شناسهٔ خبر: 41285 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در هفتمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری در سال ۹۶ انجام شد:

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از نقش‌آفرینان ثبت جهانی شهر یزد/ اهدای جوایز و لوح تقدیر به استاندار، معاون سازمان میراث‌فرهنگی و شهردار یزد

مراسم وزیر راه و شهرسازی در هفتمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری (۹۶) از معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، استاندار، شهردار و معاون عمرانی استاندار استان یزد به دلیل تلاش برای ثبت جهانی شهر یزد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در هفتمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در سال ۹۶ از نقش‌آفرینان ثبت جهانی شهر یزد در حضور اعضای اصلی شورا و همچنین مسئولان استانی، تقدیر و تشکر شد. در این نشست محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون عمرانی استانداری یزد و محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

متن لوح تقدیر نقش‌آفرینان ثبت جهانی شهر یزد که به امضای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی رسیده است بدین‌شرح است:

بسمه تعالی

سزاوار است تا از نقش جنابعالی در کسب افتخار ملی ثبت جهانی شهر یزد به عنوان میراث‌فرهنگی جهانی تقدیر شود. شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران این تلاش صادقانه شما را ارج نهاده و ادامه این راه را در گرو نقش‌آفرینی بیش از پیش آن عزیز می‌داند.

امید است تا با استمرار این تلاش، شاهد مدیریت خردمندانه فضای سرزمین اسلامی‌مان که تبلوری از اندیشه ایرانیان خردمند در کالبد ایران‌شهری است باشیم.

گفتنی است در مراسم اهدای هدایا و لوح تقدیر، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی نیز حضور داشت و تلاش‌های این گروه را ستود.

نظر شما