شناسهٔ خبر: 41302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی خوزستان:

چهار پروژه عمران و بهسازی شهری در خوزستان در حال اجراست

حسین پنبه‌دانه‌پور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: چهار پروژه در زمینه عمران و بهسازی شهری در مرحله اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۸۰ درصد هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، حسین پنبه‌دانه‌پور با اشاره به پروژه‌هایی که در مرحله اجرا هستند، اظهار کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر پیام‌نور دزفول در منطقه پیام نور این شهرستان با اعتبار ۸۵۵۲ میلیون ریال از محل منابع ملی و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه احداث سالن ورزشی در کوی مدرس شهرستان دزفول با اعتبار ۷۰۸۰ میلیون ریال از محل منابع ملی و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و پروژه کفپوش بتنی منطقه سیاهپوشان دزفول با اعتبار ۱۹۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد از دیگر پروژه‌های در حال اجرای اداره عمران و بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان است.

پنبه‌دانه‌پور تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت خیابان ۱۲ متری شهید صباغان در بندر امام خمینی (ره) با اعتبار ۴۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع ملی و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد از دیگر پروژه‌های فعال در حوزه عمران و بهسازی شهری است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که توسط این اداره در دست اقدام هستند، عنوان کرد: راه‌اندازی دفتر توسعه محله منبع آب و اجرای طرح مطالعات تفصیلی ویژه این محله و شناسایی کامل پهنه خطر و صدور سند در این محله و طی مراحل قانونی راه‌اندازی دفتر توسعه محلی در محله علی‌آباد اهواز از طرح‌هایی هستند که توسط این اداره پیگیری و در دست اقدام هستند.

پنبه‌دانه‌پور در خصوص پروژه‌هایی که آماده برگزاری مناقصه هستند، گفت: پروژه ساختمان فرهنگسرای دزفول در منطقه کوی مدرس با اعتبار ۱۳۰۰۰ میلیون ریال، پروژه احداث پارک کودک بندر امام خمینی (ره) در منطقه نیزار این شهرستان با اعتبار ۱۵۰۰۰ میلیون ریال، پروژه پارک نواری ثامن‌الحجج اهواز در منطقه کوی سیاحی اهواز با اعتبار ۶۰۰۰ میلیون ریال و ساختمان فرهنگسرای اهواز در منطقه کوی سیاحی با اعتبار ۱۴۰۰۰ میلیون ریال همگی از محل منابع ملی از پروژه‌هایی هستند که مناقصه آن‌ها در حال برگزاری است.

نظر شما