شناسهٔ خبر: 41311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان اردبیل برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل

جلسه اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل در سال جاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان پارس‌آباد امسال با حضور فرماندار پارس‌آباد، منصور استادی معاون دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری ایران و مسئولین استانی و شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

در این جلسه اکبر صمدی فرماندار پارس‌آباد و رئیس ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان با تأکید بر مشارکت ساکنین محلات هدف خواستار هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌ها در این خصوص شد.

در ادامه عبدالرحمن روحی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان اردبیل با ارائه گزارش مشروحی از پیشینه و سابقه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و شهرداری شهرستان و برنامه‌های آتی این ستاد و نسبت به بررسی جدول اقدام مشترک در محلات هدف و نحوه عملیاتی کردن پروژه‌ها ارائه نمودند.

منصور استادی معاون دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری ایران نیز در این جلسه به تبین سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر احیاء و توانمندسازی ۲۷۰ محله در سال اشاره کرده و ضمن تأکید اظهار کرد: هدف از توانمندسازی محلات هدف رساندن این محلات از نظر کالبدی، فرهنگی و اجتماعی، به متوسط محلات آن شهرستان است که بر اساس تجارب گذشته، جلب اعتماد مردم، فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت ساکنین بهترین مسیر برای ارتقاء وضعیت این بافت‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است در پایان اعضای ستاد از پروژه خدمات زیربنایی، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب و فاضلاب محله زیر نهر تراب که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در حال اجرا بازدید به عمل آمده و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

نظر شما