شناسهٔ خبر: 41322 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

صابری خبر داد:

واحدهای HSE و آتش نشانی بندرلنگه زیر ذره بین ممیزان

محمود صابری اجرای فرایند HSE با محوریت شاخص های ایمنی، بهداشت و محیط زیست و آتش نشانی در بندرلنگه مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمود صابری مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه انجام ممیزی را از جمله راهکارهای بهبود بهره وری و توسعه بنادر دانست و گفت: کارشناسان HSE در طول یکسال گذشته تلاش نموده اند تا با کنترل تمامی بخش های اداری و عملیاتی، ایمنی و بهداشت محیط زیست بندرلنگه را ارتقاء بخشند.

وی افزود: بنادر به عنوان یکی از محیط های کاری پرچالشی محسوب می شود که جابجایی میلیون ها تن محموله تجاری در آن صورت می گیرد و  بر این اساس اجرای دقیق ممیزی بر اساس فرآیندها و روش های اجرایی موثر یکی از ضروریات امروزه بنادر کشور ماست.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه با اشاره به ایجاد ساختار یکپارچه HSE و آتش نشانی در این بندر، انجام این مهم را اقدامی در جهت ایجاد هماهنگی درون سازمانی به منظور ارتقاء شاخص عملکرد HSE و آتش نشانی در بندر دانست.

به گفته صابری، در این ممیزی، تمامی شاخص های عملکردی HSE و آتش نشانی مطابق با استاندارد های ISO۱۴۰۰۱ و OHSAS۱۸۰۰۱ مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به سرعت شتابان رشد و توسعه بنادر و دریانوردی بندرلنگه، لزوم حفظ و ارتقاء استاندارد های مربوط به HSE و آتش نشانی را مورد تاکید قرار داد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه در پایان این دوره از ممیزی، ضمن تشکر از زحمات تیم ممیزی، از تلاش‌های شبانه روزی مرکز HSE و آتش نشانی این بندر تقدیر کرد و افزود: انعکاس مناسب نقاط ضعف و قوت و به خصوص مشکلات ساختاری موجود در بنادر از مهمترین دستاوردهای یک ممیزی خواهد بود.

نظر شما