شناسهٔ خبر: 4141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر؛

بخش ترمیمی ساختمان بنیاد ایران شناسی بوشهر افتتاح شد/ کلنگ‌زنی سالن اجتماعات آبدان استان بوشهر

بنیاد ایرانشناسی بوشهر مدير فنی و اجرايی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح بخش ترمیمی و بهسازی ساختمان بنیاد ایران شناسی بوشهر و کلنگ‌زنی سالن اجتماعات آبدان استان بوشهر به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، رضا حفظ‌ الله با بیان این‌که عصر دیروز طی یک مراسم آييني با حضور استاندار بوشهر، فرماندار بوشهر، مدير كل ميراث فرهنگی استان و ديگر مقامات استانی بخش ترميمی و بهسازي ساختمان بنياد ايران شناسي بوشهر به بهره برداری رسید افزود: ترميم و بهسازي ساختمان بنياد ايران شناسي بوشهر از سال ۸۹ آغاز و با اعتباري بالغ بر ۶ هزار ميليون ريال تکمیل شده است.

وي اظهار کرد: تكميل سرستون‌ها – تعويض نرده‌هاي چوبي و تخته كوبي، اصلاح و تعمير سقف – اجراي تأسيسات برقي و مكانيكي – مرمت حياط مركزي و همچنين تجهيز و نصب دوربين نظارتي و اعلام حريق از جمله اقدام‌هایی است كه در ساختمان بنياد ايران شناسي بوشهر انجام شده است.

همچنین مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی بوشهر در آیین کلنگ‌زنی ساخت سالن اجتماعات شهر آبدان در این استان گفت: این سالن چند منظوره با اعتباري بالغ ۲۰ میلیارد ساخته می‌شود.

حفظ‌الله با بیان این‌که این سالن در مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر آبدان ساخته خواهد شد ادامه داد: این سالن چند منظوره است و برای آیین‌های فرهنگی و دینی استفاده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه‌ای که امروز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد ۲۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

مديريت فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: در حوزه فنی و اجرایی در دهه فجر امسال ۶ پروژه راه و شهرسازی با اعتبار ۱۳۰میلیارد ریال در شهرهای آبدان، دلوار، بوشهر و عسلويه افتتاح می‌شود. /

نظر شما