شناسهٔ خبر: 41423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای بجنورد، فاروج، راز و جاجرم در خراسان شمالی

جلسه مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای بجنورد، فاروج، راز و جاجرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو افزود: در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد ۲۲ پرونده مطرح شد که بیشتر موارد مربوط به املاک زلزله‌زده، تغییر کاربری‌ها، احداث مراکز و تعیین سایت پلان‌های برخی از ساخت و سازهای دولتی است.

وی بیان کرد: در کمیسیون ماده ۵ شهر فاروج ۲ پرونده مطرح شد که یک مورد مربوط به تغییر کاربری و یک مورد دیگر مربوط به احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سبک بوده است.

دادجو همچنین بیان کرد: در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر راز یک پرونده مطرح شد که مربوط به تغییر کاربری از مسکونی به اداری بود و همچنین یک پرونده هم مربوط به شهرستان جاجرم مطرح شد که مربوط به افزایش سطح اشغال احداث هتل‌آپارتمان بود.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به بازگشایی امتداد خیابان طالقانی در ضلع جنوب فرودگاه اشاره کرد و افزود: بازگشایی امتداد خیابان طالقانی در ضلع جنوب فرودگاه تا محور بجنورد به تهران که مقرر شد توسط شهرداری، فرودگاه و استانداری تعیین تکلیف شود.

نظر شما