شناسهٔ خبر: 41470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان فارس برگزار شد:

جزئیات برگزاری کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل مسافر جاده‌ای در استان فارس

جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان فارس با حضور مسئولان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای مسافر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، در ابتدای این نشست که با حضور معاون حمل و نقل این اداره کل و رؤسای هیئت‌مدیره کانون‌ها، انجمن‌ها، مدیران پایانه‌های مسافربری و کارشناسان حمل و نقل جاده‌ای مسافر برگزار شد، علیرضا آقاسلطان به‌عنوان رئیس جدید اداره مسافر این اداره کل معرفی گردید و در ادامه برنامه‌های خود را برای حوزه مسافر به صورت اجمالی ارائه کرد.

در این نشست در مورد موضوعات مختلف حوزه حمل و نقل جاده‌ای مسافر تبادل‌نظر شد و مهندس یزدانی معاون حمل و نقل و مهندس آقاسلطان رئیس اداره مسافر به سؤالات حاضرین در نشست پاسخ دادند.

در این نشست در مورد فعالیت کلانتری‌ها در پایانه‌های مسافربری، ضوابط بغل نویسی اتوبوس‌ها، درآمدهای غیربلیطی، دلالی مسافر، طرح نرخ شناور بهای بلیت، شبکه سیر مسافر، جزییات سامانه سپهتن، ضوابط انبارداری کالا، تعامل با شهرداری در ترمینال‌های مسافربری، جزییات بازرسی شامل تطبیق نام شرکت‌ها با تابلو و مهر آن‌ها، حذف نام شهرستان‌ها از بغل نویسی بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید که از طریق بخشنامه به پایانه‌های مسافربری ابلاغ می‌شود.

یزدانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در حاشیه این نشست گفت: تمام تلاش بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای مسافر و نهادها و سازمان‌های مرتبط باید همسو و در جهت رفاه، امنیت و خدمات هرچه مطلوب‌تر مسافر باشد.

آقاسلطان نیز در پایان این نشست تأکید کرد: تعامل بسیار مناسب بین بخشی در حوزه مسافر وجود دارد و با تمام توان در راستای کنترل و نظارت بیشتر و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین گام برداشته می‌شود.

رئیس جدید اداره مسافر همچنین با اشاره به نقش تکنولوژی در حوزه حمل و نقل اشاره کرد: بخش حمل و نقل جاده‌ای برای بقای خود ناگزیر باید از تمام ظرفیت‌های تکنولوژی، نرم‌افزاری و فضای مجازی به بهترین شکل ممکن استفاده کند تا مسافرین برای تهیه بلیت، کسب اطلاعات مورد نیاز، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و تمامی نیازهای خود بدون مراجعه و به آسانی از هر مکانی بتوانند امور خود را مرتفع کنند.

نظر شما