شناسهٔ خبر: 41504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گلستان برگزار شد:

جزئیات برگزاری دومین جلسه کمیسیون ماده پنج در گلستان

جلسه با برگزاری دومین جلسه کمیسیون ماده پنج، در سال جاری ۲۶ پرونده با موضوعات شهری و شهرسازی مورد بررسی مسئولان و کارشناسان ذیربط قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، تغییر کاربری، افزایش و کاهش تراکم و افزایش سطح اشغال ملک و ساختمانی از مواردی بود که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ادامه یادآور شد که در این جلسه، موارد و مسائل شهرهای گرگان، گنبد، آزادشهر و رامیان مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان و سایر مدیران کل عضو این کمیسیون اعم از دفتر فنی استانداری، میراث فرهنگی، حفاظت محیط‌زیست و روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی و نظام‌مهندسی ساختمان و مدیران عامل شرکت آبفای شهری و آب منطقه‌ای استان در محل سالن اجتماعات معاون عمرانی استانداری گلستان برگزار شد.

کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران کمیسیونی است برای بررسی و تصویب طرح تفصیلی و تغییرات بعدی آن که به ریاست استاندار محترم و در غیاب ایشان معاون محترم امور عمرانی استانداری به‌عنوان قائم‌مقام و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل می‌شود و مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی نیز مسئولیت دبیرخانه این کمیسیون را بر عهده دارد.

نظر شما