شناسهٔ خبر: 41514 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نماینده شرکت آلمانی مان:

بازار ایران از اهمیت زيادی برخوردار است/ زمان تحریم هم همکاریمان را قطع نکردیم

نماینده مان نماینده شرکت مان آلمان در جمع مدیران حوزه حمل‌ونقل مسافر جاده‌ای از تولید مشترک اتوبوس جدیدی در ایران خبر داد و گفت: بازار ایران برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و حتی در زمان تحریم نیز همکاری ما با طرف ایرانی قطع نشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نماینده شرکت خودروسازی MAN آلمان در دومین نشست مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر گفت: در تاریخ ۲۵۰ ساله شرکت MAN، بیش از ۱۰۰ سال مربوط به تولید خودرو می‌شود. و هم اکنون جزو ۵ برند خودروسازی دنیا هستیم و قدم کوچکی تا کسب رتبه اول در جهان نمانده است.

وی افزود: بازار ایران برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و از سال ۲۰۰۶ همکاری مشترک خود را با بخش خصوصی در ایران آغاز کرده ایم و حتی در زمان تحریم نیز همکاری ما با طرف ایرانی قطع نشد و امروز شاهد فعالیت ۴۵۰ دستگاه اتوبوس MAN  در ایران هستیم.

نماینده شرکت MAN در ادامه بیان داشت: در حال حاضر یکی از مدرن ترین اتوبوس‌‌های این شرکت در ایران تولید می‌شود.

ون رد ویتز در ادامه گفت: اتوبوسدر حال تولید در ایران با بهره‌وری بالا مطابق با استانداردهای تولید اتوبوس در آلمان است و از نظر ما ایمنی مهمترین فاکتور تولید اتوبوس محسوب می‌شود.

نماینده این شرکت آلمانی خاطرنشان کرد: اتوبوسهای تولیدیMAN  در ایران مجهز به سیستم کروز کنترل هستند که فاصله خود با خودروی جلویی را حفظ می‌کند. همچنین سیستم دیگری به نام ESP در اتوبوس‌ها به کار گرفته شده که اجازه خروج اتوبوس از لاین حرکت در سر پیچ‌ جاده‌ را نمی‌دهد. به علاوه سیستم‌های جدید ترمزهای هوشمند نیز اجازه برخورد اتوبوس با خودرو جلویی حتی در سرعت بالا را نمی دهد.

رد ویتز یادآور شد: ما به دنبال افزایش شبکه خدمات پس از فروش در ایران هستیم و با توجه به آلودگی هوا در ایران، به خاطر اینکه سوخت داخل کشور  یورو ۶ نیست، موتور مورد استفاده بر روی اتوبوس‌های MAN در ایران بر اساس سازگاری با نوع ساخت داخل کشور طراحی شده است.

نظر شما