شناسهٔ خبر: 41515 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در موزه هنرهای دینی امام‌علی برگزار می‌شود:

نشست شهرها برای مردم، نه سوداگری

پوستر نشست شهرها برای مردم، نه سوداگری به همت انجمن مفاخر معماری ایران، چهارشنبه ۱۱ مردادماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و چهل و ششمین گفتمان هنر و معماری ایران تحت‌عنوان شهرها برای مردم، نه برای سوداگری به همت انجمن مفاخر معماری ایران، چهارشنبه ۱۱ مردادماه در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.

در این نشست که دبیری آن را سیمین حناچی برعهده دارد، کمال اطهاری جامعه‌شناس، علی اعطا عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران، عبدالعلی رضایی، محمود عبدالله‌زاده و ترانه یلدا در پنل گفتگو حضور دارند و به ارایه نقطه‌نظرات خود در رابطه با شهرها، وضعیت کنونی، چالش‌ها، راهکارها و آینده پیش‌رو خواهند پرداخت.

حضور علاقمندان برای شرکت در این نشست آزاد است و علاقمندان می‌توانند چهارشنبه ۱۱ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به موزه هنرهای‌دینی امام‌علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

گفتنی است، نشست پیشین این انجمن تحت عنوان تمدن ایرانی راه ابریشم با حضور و بحث و تبادل نظر بین معماران و صاحبنظران کشور، محمدمهدی محمودی استاد بازنشسته معماری دانشگاه تهران، سیمون آیوازیان استاد دانشگاه، موسیقیدان و عکاس، ناصر تکمیل‌همایون جامعه‌شناس و تاریخ نگار ایرانی و استاد پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات‌فرهنگی و احمد محیط‌طباطبایی تهران‌شناس و فعال میراث‌فرهنگی کشور در محل موزه هنرهای دینی امام علی برگزار شد.

 

نظر شما