شناسهٔ خبر: 4152 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

ایدنی خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۵پروژه دریایی و بندری در هرمزگان هم‌زمان با دهه فجر

ابراهیم ایدنی همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از ۱۵ پروژه در بخش‌های عمرانی، فنی و سرمایه‌گذاری حوزه دریایی و بندری هرمزگان با حضور معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم ایدنی با اعلام خبر بهره‌برداری از ۱۵ پروژه در بخش‌های عمرانی، فنی و سرمایه‌گذاری حوزه دریایی و بندری هرمزگان با حضور معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: طی آیینی ویژه هم‌زمان با نوزدهمین روز از بهمن ماه جاری، ۱۵پروژه در حوزه دریایی و بندری هرمزگان با اعتباری حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان بنادر و مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تشریح سایر پروژه‌ها، افزود: احداث پایانه ترانزیتی و صادراتی به وسعت یازده و نیم هکتار و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی به وسعت حدود ۳ هکتار از جمله طرح‌های عمرانی حوزه سرمایه‌گذاری در بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور است که با حضور مقامات کشوری و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به تعریض و احداث جاده دسترسی غربی (کشوری)، نوسازی خطوط شماره ۳، ۶ و ۸ راه آهن و تعمیرات اساسی خطوط ریلی، ادامه داد: تهیه و تعویض ضربه‌گیرهای بندر نفتی خلیج فارس، بهسازی جاده ورودی شرقی، پل شماره ۸ و مسیر دسترسی، تعریض پل ورودی، تعمیرات اساسی دکل چراغ‌های دریایی، مسجد پیامبر اعظم (ص) و نوسازی شبکه روشنایی از دیگر طرح‌های بهره‌برداری‌شده هم‌زمان با دهه فجر سال ۹۳ در بندر شهید رجایی است.

ایدنی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با این مراسم، دو پروژه دیگر نیز در بخش فنی شامل دو دستگاه کامیون مجهز آتش‌نشانی به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، علی جهاندیده معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مدیران عضو شورای حمل و نقل استان در آیین افتتاح پروژه‌های دریایی و بندری هرمزگان حضور داشتند./

نظر شما