شناسهٔ خبر: 41538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخوندی در جمع خبرنگاران خبر داد:

برقراری پروازهای منظم ATR به فرودگاه سنندج تا ۳ هفته دیگر/ بررسی وضعیت مسكن مهر كردستان/ افتتاح ۵ قطعه از كریدور شماره ۱۰

سفر وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به كردستان در فرودگاه شهر سنندج گفت: از ۳ هفته دیگر پروازهای ناوگان ‌ATR هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر تهران- سنندج برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به استان كردستان مورد استقبال مقامات استانی و محلی قرار گرفت و در جمع خبرنگاران در فرودگاه سنندج گفت: امروز برای افتتاح چند طرح عمرانی به سنندج سفر كردم و خیلی خوشحالم كه در خدمت نمایندگان محترم و مردم این شهر هستم.

وی با اشاره به سفر خود با ناوگان ATR هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: امروز آغاز عملیاتی پروازهای تهران- سنندج با ناوگان ATR هما است و ان‌شالله تا ۳ هفته آینده پرواز در این مسیر با هواپیمای جدید ATR برقرار می‌شود.

آخوندی خبر داد كه در این سفر قرار است ۵ قطعه از كریدور شماره ۱۰ افتتاح شود و گفت: ۳۰۰ كیلومتر از كریدور شماره ۱۰ در این استان است كه در صدد هستيم از میزان پیشرفت این پروژه مطلع شویم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین خبر داد: علاوه بر بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های راهسازی بازدیدی از روند اجرای محور سنندج- مریوان خواهد داشت.

وی گفت: بررسی وضعیت مسكن مهر استان و همچنین اجرای طرح بازآفرینی شهری دیگر برنامه‌های من در سفر یك‌روزه به استان است.

وزیر راه وشهرسازی را در این سفر داود كشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و همچنین خیراله خادمی مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای كشور و نمایندگان استان در مجلس همراهی می‌كنند.

نظر شما