شناسهٔ خبر: 41554 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسفراین؛

بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های حوزه راه مصوب شد

نشست سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین در خراسان شمالی گفت: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسفراین بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های حوزه راه مصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مجید علی اکبریان اظهار کرد: این جلسه با حضور نماینده مجلس جناب آقای دکتر قوامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و فرماندار شهرستان اسفراین در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.

در ادامه جلسه نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس اظهار داشت: راه‌آهن جوین اسفراین بجنورد که با اعتبار ۳۰۰ میلیون دلار در سال ۱۳۹۴  به تصویب رسیده بود فعالیت دوباره خود را با آورده پیمانکار از سرخواهد گرفت و طی دو یا سه سال آینده با پیوستن استان به شبکه ریلی کشوری، استان به پایگاه سازندگی تبدیل خواهد شد که خود  تحول بنیادین در استان محسوب می‌گردد.

علی اکبریان در همین راستا افزود: عملیات اجرایی زیرسازی قطعه اول راه‌آهن اسفراین به طول ۲۵ کیلومتر از محل ایستگاه امام‌زاده نظرگاه تا کلاته حاج علی‌خان با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد و پیشرفت ریالی ۹۸ درصدی به زودی آماده ریل‌گذاری می‌گردد و تاکنون بیش از ۳۱ میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت گردیده است.

نظر شما