شناسهٔ خبر: 41602 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

اتمام واحدهای مسکن مهر شهرستان محمدیه در استان قزوین/ پیگیری و اجرای طرح‌های بازآفرینی الوند

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز تکمیل واگذاری پروژه مسکن مهر در شهر محمدیه را مهم‌ترین تکلیف در این حوزه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی در این مراسم ضمن قدردانی از مهندس بخشعلی پور به واسطه خدماتی که در دوره تصدی‌گری اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز به انجام رسانده بود؛ حکم انتصاب فیاض بیگدلی را به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز ابلاغ کرد.

حق لطفی تکمیل واگذاری واحدهای مسکن مهر در شهر محمدیه را از مهم‌ترین وظایف راه و شهرسازی در شهرستان البرز دانست و تأکید کرد؛ این موضوع از اولویت‌های دولت و وزاتخانه هم می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه الوند بعد از شهر قزوین بیشترین طرح‌های بازآفرینی را به خود اختصاص داده عنوان کرد: پیگیری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بازآفرینی پایدار شهری در شهرهای شهرستان البرز به ویژه در شهر الوند از موضوعاتی است که ضرورت دارد به شکل ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

حق لطفی در ادامه دیداری نیز با فرماندار شهرستان البرز داشت و بر لزوم تعامل و همکاری جهت تحقق اهداف و برنامه‌های مشترک تأکید نمود: راه و شهرسازی تأثیر قابل‌توجهی در جلب رضایت عمومی دارد.

عسگری فرماندار البرز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی وجود ناحیه بزرگ شهری مهرگان را فرصتی برای ارائه خدمت هر چه بیشتر به مردم دانسته و گفت: باید موارد وسایل موجود نیز تا جایی که امکان و توان وجود دارد برطرف گردد تا شاهد جلب رضایت‌مندی عمومی مطلوب در این حوزه باشیم.

وی افزود: بیشتر شهرهای شهرستان البرز دارای سطح وسیعی از بافت‌های فرسوده هستند که می‌توانیم با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری؛ موضوع بازآفرینی را در آن‌ها اجرایی نماییم.

نظر شما