شناسهٔ خبر: 41664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت خیرین محقق شد:

آغازساخت راه روستایی در پشتكوه فریدونشهر

کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: راه روستایی میدانك دوم تا پشندگان واقع در شهرستان فریدونشهر از توابع استان اصفهان به طول ۴۸ كیلومتر و با كمك خیر راهساز احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راه وشهرسازی استان اصفهان، آیین كلنگ‌زنی احداث راه روستایی در شهرستان فریدونشهر با حضور محمدعلی طرفه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اكبر تركی، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌اله غلامی، مدیركل راه وشهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

مدیركل راه وشهرسازی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از همت و پشتكار خیر راهساز جهت احداث این مسیر در منطقه محروم پشتكوه فریدونشهر گفت: با حضور خیرین راهساز، راه ارتباطی بین ۲۸ روستای واقع در این مسیر به صورت آسفالته احداث خواهد شد كه این اقدام برای مردم ساكن در این منطقه به لحاظ كوهستانی و صعب‌العبور بودن مسیر بسیار حائز اهمیت است.

مدیركل راه وشهرسازی استان در ادامه اظهار داشت: این مسیر به طول ۴۸ كیلومتر، راه ارتباطی بین میدانك دوم تا روستای پشندگان را ایجاد خواهد كرد كه در طول آن ۲۸ روستا به یکدیگر متصل خواهند شد.

وی بیان کرد: این مسیر با برآورد مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و با همت خیر راهساز و نظارت و تامین قیر رایگان از طرف راه وشهرسازی استان احداث می‌شود كه امید است تا فرارسیدن فصل سرما در این منطقه بتوان ۱۵ كیلومتر آن را به بهره‌برداری رساند.

نظر شما