شناسهٔ خبر: 41678 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در شش مرکز استان انجام می‌شود

برپایی نخستین دوره مدرسه معماری تابستانه کانون معماران معاصر

پوستر نخستین مدرسه تابستانه کانون معماران معاصر از بیست و یکم مردادماه تا چهارم شهریورماه در ارومیه، بوشهر، خرم آباد، قزوین، مشهد و همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هدف از برگزاری این دوره بهسازی فضاهای شهری و ارتقای کیفیت زندگی در بافت فرسوده شهرها، شناخت فناوری‌های بومی و استفاده از آنها با شیوه‌های امروزی، شناخت رفتار مصالح محلی و استفاده از آنهاست.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل کانون معماران معاصر گفت: در کارگاه‌های همگام مدرسه تابستانه، امکان طراحی و ساخت نمونه الگویی برای دانشجویان فراهم شده است، تیم داوری طرح‌ها را بررسی می‌کند و در نهایت، مطالعات انجام شده، فرایند طراحی و محصول نهایی هر شش کارگاه در کتابی چاپ می‌شود.

الهام رضوی افزود: این دوره آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری، شهرسازی و گرایش‌های مرتبط با آن برگزار می‌شود، با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند و در پایان دوره، گواهینامه شرکت در مدرسه تابستانی از طریق کانون معماران معاصر به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

رضوی گفت: هر کارگاه در طول دوره برگزاری، به صورت دائم از طریق ویدئو کنفرانس با کارگاه‌های دیگر در سایر شهرها در تماس است تا با همفکری همدیگر طرح‌ها به پیش برود.

این برنامه به همت کانون معماران معاصر، شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و شهرداری‌ها برگزار می‌شود و هزینه ثبت نام دوره نیز ۱۵میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.archca.com مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۲۱۸۸۰۹۳۲۵۵ و ۰۲۱۸۸۰۷۵۲۶۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما