شناسهٔ خبر: 41697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

بانوان شاغل نقش تأثیرگذاری در توسعه استان گلستان دارند

جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به نقش بانوان در توسعه اقتصادی- اجتماعی جامعه بخصوص در بخش‌های مختلف اداره کل گفت: بانوان شاغل در اداره کل با توجه به وسعت کاری گسترده خود، با وفاداری و پیگیری مستمر خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی در نشست صمیمی که با مشارکت بانوان اداره کل به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان برگزار شد، افزود: حوزه حمل و نقل و راهداری استان چالش‌های مختص به خود را دارد و توانمندی بانوان هم بر مدیران این حوزه محرز شده است.

وی ادامه داد: بانوان با توانمندی‌های خود در دوران پس از ادغام توانسته‌اند بخش عظیمی از چالش‌های این حوزه را به نتایج مطلوب برسانند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان گفت: بعد از انقلاب اسلامی الگوهای فرهنگی و رویکرد محور برای بانوان مطرح شده که شاخص‌ترین آنان حضرت فاطمه زهرا (س) بوده که بانوان با تأسی از این الگوی برتر می‌توانند در ابعاد مختلف کاری به‌ویژه در راه تحکیم بنیان خانواده سرآمد باشند.

کلثوم غفاری یکی از وظایف بسیار مهم بانوان را تلاش در راه تحکیم بنیان خانواده بیان کرد و افزود: عملکرد بانوان در خانه نباید به گونه‌ای باشد که به جایگاه اجتماعی آنان لطمه وارد کند.

به گفته وی، احقاق حق و ثبات توانایی‌های بانوان نیازمند تلاش چند برابر است تا با افزایش ظرفیت زنان شاهد شکوفایی استعداد و ارتقای شغلی آنان باشیم.

غفاری همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که فرصت ارتقای شغلی و اجتماعی را با توجه به شایستگی‌ها و توانایی‌های بانوان فراهم کنند.

در ادامه، بانوان حاضر در جلسه درخواست‌ها و پیشنهادات خود را بیان کردند و به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی به عمل آمد.

نظر شما