شناسهٔ خبر: 41731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

آغاز پروژه آسفالت راه روستایی دادلی غزنین

 استفاده از روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل در استان زنجان سرپرست اداره‌كل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: عملیات فیزیکی پروژه آسفالت محور راه روستایی دادلی غزنین در شهرستان مراوه تپه به طول ۲۴ کیلومتر شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راه و شهرسازی گلستان، حسین محبوبی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان گفت: محور راه روستایی مراوه تپه- دادلی غزنین به طول۳۷.۵ كیلومتر است كه ۱۴.۵ كیلومتر آن در سال‌های گذشته عملیات تثبیت و آسفالت آن انجام شده است. با توجه به مسافت زیاد، وجود پنج روستا در حاشیه این محور و افزایش ضریب ایمنی و تسهیل در آمد‌و‌شد اهالی روستاهای این محور در سال جاری، عملیات ترانشه‌‌برداری، تعریض و زیرسازی، احداث ابنیه فنی، بیس و آسفالت آن را آغاز کرده است.

سرپرست اداره‌كل راه و شهرسازی استان گلستان طول پروژه در دست اقدام را ۲۴ كیلومتر و اعتبارات اجرای آن را از منابع ملی و استانی اعلام کرد.

این مقام مسؤل اعتبار مورد نیاز پروژه فوق را حدود ۶۵ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: تاكنون پروژه آسفالت محور راه روستایی مراوه تپه- دادلی غزنین حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیكی داشته و در صورت تخصیص اعتبارات لازم به این پروژه ادامه آن در سال ۹۷  به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما