شناسهٔ خبر: 4174 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازي خبرداد:

افزايش ۲.۵ برابري بودجه ايجاد زيرساخت‌هاي بخش سلامت در سال۹۴

محمدجواد علیزاده معاون وزير راه و شهرسازي با اعلام اينكه از ابتداي سال۹۳ تاكنون ۱۲ پروژه بيمارستاني تكميل و تحويل دستگاه بهره بردار شده اند، از افزايش ۲.۵ برابري بودجه ساخت بيمارستان ها در سال آينده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی، محمدجعفر عليزاده با بيان اينكه برنامه ريزي هاي انجام شده در سال۹۳ براي تكميل پروژه هاي بيمارستاني با روند مطلوبي عملياتي شده است، گفت: تاكنون ۱۲ پروژه بيمارستاني با ظرفيت مجموع ۱۱۵۰ تخت را تحويل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي داده ايم و ۵ پروژه ديگر نيز در مرحله تحويل، تجهيز و افتتاح هستند.

مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به اينكه بخش سلامت و ارتقاء آن از استراتژي هاي مهم دولت است، اظهار داشت: از آنجايي كه سازمان مجري در احداث زيرساخت هاي بخش سلامت جايگاه ويژه اي دارد، بودجه اين سازمان در زمينه ساخت بيمارستان ها براي سال ۹۴ حدود ۲.۵ برابر افزايش داده شد.

وي با اشاره به تلاش خستگي ناپذير كاركنان و متخصصان سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي در احداث پروژه هايي كه به اين سازمان محول شده اند، افزود: از آنجايي كه پروژه هايي مانند توسعه مجلس شوراي اسلامي با بيش از۳۰۰ هزار متر مربع را در دستور كار داريم، سال ۹۴ ، سالي پركار و تلاش خواهد بود.

معاون وزير راه و شهرسازي تصريح كرد: با وجود تنگناهاي فراوان مالي و با تلاشي طاقت فرسا موفق شديم بودجه كلي سازمان مجري را در سال آينده ۳.۵ تا ۴ برابر رشد دهيم.

عليزاده با تأكيد براينكه خدمت موثر به مردم اصلي ترين افتخار كاركنان سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي است، به ايام ا... دهه مبارك فجر اشاره كرد و ادامه داد: دشمنان همواره به جمهوري اسلامي ايران، با موقعيت حساسي كه دارد، چشم طمع دوخته اند و پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي با توطئه هاي مختلفي مواجه شده ايم.

مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به اوضاع منطقه و حوادثي كه در آن رخ مي دهد، گفت: جمهوري اسلامي ايران به لطف الهي و با هدايت مقام معظم رهبري، از تندباد حوادث منطقه نجات يافته است.

وي افزود: بايد با تكيه بر منابع انساني، هوش، استعداد و پشتكاري كه داريم، از وابستگي به نفت فاصله بگيريم.

معاون وزير راه و شهرسازي با تأكيد براينكه رسالت سنگيني در انجام وظايف محوله برعهده مجموعه فني – مهندسي سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي است، اظهار اميدواري كرد: اين مجموعه با اتكال به خداوند نقش ارزنده اي در اعتلاي كشور ايفا كند./

نظر شما