شناسهٔ خبر: 41758 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد:

انتصاب مشاور امور بانوان و دبیرمیز زنان اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین/ سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک منصوب شد

مسعود حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین طی حکمی فاطمه عقبایی را به عنوان مشاور خود در امور بانوان و زیوربیگم هاشمی را به عنوان دبیر میز زنان اداره‌کل راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق‌لطفی طی این حکم فاطمه عقبایی را به عنوان مشاور مدیرکل در امور بانوان با هدف تاکید بر موضوع حق زنان و اهمیت بر اجرای برنامه‌های حوزه بانوان منصوب کرد.

وی در این رابطه توجه به همه موارد مربوط به بانوان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان مرجع عالی نظارت بر روند تهیه، تصویب و اجرای طرح‌های جامع شهری و پروژه‌های کلان مقیاس در استان، باید موضوع حقوق زنان در شهرها را در دستور کار قرار داده و برای تحقق آن برنامه‌ریزی داشته باشد که این از وظایف بانوان متخصص و متعهد سازمان است.

حق‌لطفی بهره‌گیری از دیدگاه و نقطه نظرات بانوان صاحب‌نظر استان در همه حوزه‌ها را نیز از دیگر شروط دست یافتن به این مهم دانست.

در همین راستا زیور بیگم هاشمی نیز به عنوان دبیر میز زنان این اداره‌کل منصوب شد. فاطمه عقبایی با مدرک کارشناسی معماری و با ۱۸ سابقه کار در حال حاضر به عنوان کارشناس معماری و شهرسازی در این اداره‌کل مشغول خدمت است و زیور بیگم هاشمی نیز با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و با سابقه چهار سال در حال حاضر به عنوان کارشناس امور اداری مشغول فعالیت است.

پیش از این نیز فاطمه خمسه عهده‌دار سمت مشاور مدیرکل راه و شهرسازی در امور بانوان بوده است.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان آبیک منصوب شد

همچنین طی حکمی از سوی مسعود حق‌لطفی، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین، مهران سیدی خاکشانی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک منصوب شد.

مهران سیدی با مدرک کارشناسی حقوق در بخشهای املاک و حقوقی این اداره‌کل مشغول فعالیت بوده است. پیش از این نیز فیاض بیگدلی سرپرستی اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک را برعهده داشته است.

 

نظر شما