شناسهٔ خبر: 41797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه ستاد بازآفرینی تصویب شد:

اختصاص ۳۰ درصد اعتبار دستگاه‌های اجرایی کبودرآهنگ به محدوده‌های بازآفرینی

جلسه فرماندار کبودرآهنگ درنخستین جلسه ستاد بازآفرینی این شهرستان مصوب کرد که دستگاه‌های اجرایی ۳۰ درصد اعتبارات را به محدوده‌های بازآفرینی اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان، در این جلسه روسای ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی شهرستان‌، شهرداری و اداره‌کل راه وشهرسازی استان همدان حضور داشتند.

در این جلسه فرماندار شهرستان کبودرآهنگ به مشکلات و عوارض وجود بافت ناکارآمد و نابسامان میانی شهری از جمله نبود سند مالکیت و اوقافی بودن شهر اشاره و اعلام کرد: باید دستگاه‌های اجرایی طبق مصوبات و سند ملی راهبردی بازآفرینی نسبت به انجام پروژه‌ها و اقدامات زیربنایی در بافت فرسوده شهر اقدامات لازم را به عمل آورند وامیدواریم با تبدیل به احسن شدن املاک وقفی هر چه سریع‌تر تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به شهر کبودرآهنگ تعلق بگیرد.

در ادامه شهردار کبودرآهنگ گزارش عملکرد حوزه عمرانی صورت گرفته توسط شهرداری را در محدوده‌های بازآفرینی شهر ارائه کرد.

قرائی عنوان کرد: در خصوص اهداف سند ملی راهبردی بازآفرینی  و برخی پتانسیل‌های شهر کبودرآهنگ، حمام تاریخی، بازار قدیمی و محور گردشگری شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان فرماندار شهرستان کبودرآهنگ مصوب کرد که دستگاه‌های اجرایی ۳۰ درصد اعتبارات را به محدوده‌های بازآفرینی اختصاص دهند و دستگاه‌های عضو ستاد عملکرد خود در سال ۹۵ و برنامه ‌های سال ۹۶ را اعلام کنند.

نظر شما