شناسهٔ خبر: 4182 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب كرد:

تهیه طرح ویژه برای روستاهای ابیانه، كندوان، اورامانات، میمند كرمان و سیراف

روستاهای تاریخی شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب كرد نظر به اهمیت ویژه روستاهای ابیانه، كندوان، اورامانات، میمند كرمان، سیراف و ویژگی‌های منحصر به فرد آنها، تهیه طرح ویژه برای این روستاها در اسرع وقت در دستور كار دبیرخانه شورای عالی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت معماری و شهرسازی و دبیرخانه شورایعالی معماری و شهرسازی در نامه‌ای خطاب به مدیركل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش خواستار تهیه طرح ویژه برای این روستاها شد تا در اسرع وقت در دستور كار دبیرخانه شورای عالی قرار گیرد.

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۳/۱۱/۶ و به دنبال ارائه گزارش توسط دبیر شورا مقرر كرد نظر به اهمیت ویژه روستاهای ابیانه، كندوان، اورامانات، میمند كرمان، سیراف و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها، تهیه طرح ویژه برای این روستاها در اسرع وقت در دستور كار دبیرخانه شورای عالی قرار گیرد.

بنابر این گزارش شرح خدمات طرح‌های مذكور باید به تصویب كمیته تخصصی شورای عالی برسد. بر اساس این مصوبه مقرر شده است مراتب در دستور كار قرار گرفته و در اسرع وقت جهت انتخاب مشاور و تهیه، بررسی و تصویب شرح خدمات ویژه اقدام شود./ 

نظر شما