شناسهٔ خبر: 41865 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر استان گلستان

اسکله بندر ترکمن ‌ محمد راستاد عضو هیات عامل و معاون امور دریایی روز دوشنبه از بنادر گز و ترکمن و اسکله‌های مسافری استان گلستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان که در این بازدید هیات بلند پایه مرجع دریایی کشور را همراهی می‌کرد، گفت: هدف از این بازدید که در چارچوب بازدید از بنادر شمالی کشور و دریای خزر صورت گرفت، بررسی نحوه مدیریت و برنامه ریزی برای سفرهای تفریحی دریایی، بازدید از وضعیت اسکله ها، شناورهای تفریحی، موانع مسیرهای تردد شناورها و مسائل و مشکلات بخش دریایی استان گلستان بوده است.

وی افزود: در روند انجام بازدید گزارشات و توضیحات لازم بهمراه مستندات و شرح اقدامات صورت گرفته در هر حوزه کاری از سوی معاون دریایی بنادر گلستان و کارشناسان ذیربط به هیات بازدید کننده ارائه شد.

راستاد نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: یک سری موانع و مشکلات نیازمند بررسی بیشتر و پشتیبانی از سازمان را دارد که در بازگشت موضوعات را از سوی معاونت دریایی و ادارات کل دنبال خواهیم کرد.

نظر شما