شناسهٔ خبر: 41885 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

انتقاد تند استاندار تهران از افتتاح خط ۸ مترو/ تحویل عمده مسکن مهر تهران تا پایان شهریور

سیدحسین هاشمی استاندار تهران با انتقاد از افتتاح زودهنگام خط ۸ مترو گفت: آقایان چه عجله ای در افتتاح پروژه ای داشتند که نمی توان آن را به بهره برداری رساند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیدحسین هاشمی روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در محل استانداری تهران برگزار شد افزود: درخصوص خط هفت مترو و مشکلات این خط نیز طی نامه ای خواستیم که این خط افتتاح نشود، اما افتتاح شد. 

وی به وحدتی که در میان مسئولان استان تهران برای حل مشکلات ایجاد شده تاکید کرد: در زمینه حمل و نقل نیز قطار حومه ای برای جابجایی مسافران به پایتخت هر چه سریعتر در حال انجام است تا تردد جاده ای کاهش یابد. 

استاندار تهران در پاسخ به سئوالی در خصوص مسکن مهر استان نیز گفت: مشکل این پروژه فقط در شهرستان پردیس است که با کمک معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری شهرستان این معضل به زودی حل می شود. 

به گفته وی زمان تحویل عمده پروژه های مسکن مهر استان تهران، پایان شهریور امسال است و امید است که تمامی این پروژه ها تا پایان سال ۹۶ به متقاضیان تحویل داده شود. 

به گزارش ایرنا استاندار تهران در بخش دیگر این نشست به جلسه خود با منتخبان شورای پنجم شهر تهران اشاره کرد و گفت: استانداری، شهرداری و شورای شهر سه ضلع یک مثلث برای رفع مشکلات تهران هتند که هم صدایی آنها در توسعه و حرکت به سوی آبادانی یقینا به نفع مردم است. 

نظر شما