شناسهٔ خبر: 41922 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار اعلام كرد:

پایگاه خبری مرجع دریافت موثق‌ترين اخبار وزارت راه و شهرسازی است/ شاهد انتشار اخبار باکیفیت مطلوب در حوزه راه و شهرسازی هستيم

بازديد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی به همراه رئيس مركز روابط عمومی وزارتخانه به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید سعید سیدعلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی به همراه  سیدقاسم بی‌نیاز رئيس مركز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری بازدید کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از فعاليت‌هاي خبري خبرنگاران پايگاه خبری گفت: در روزهای نخست شکل‌گیری پایگاه خبری با دغدغه‌های بسیاری مواجه بودیم ولی با حمایت خوب شخص وزیر محترم راه و شهرسازی و اهتمام اعضای پایگاه امروز شاهد انتشار اخبار باکیفیت مطلوب و قابل تحسین هستیم.

وی از فعالیت‌های پایگاه خبری در انتشار صحیح و به موقع اخبار وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف قدردانی و بر حمایت وزیر راه و شهرسازی از این پایگاه تاکید کرد.

سید علایی تاکید کرد: ایده برپایی این پایگاه را عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد و همواره حامی این رسانه بوده است. خوشبختانه امروز پایگاه خبری مرجعی برای دریافت تازه‌ترین و موثق‌ترين اخبار در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل، مسكن و شهرسازی است.

نظر شما