شناسهٔ خبر: 41926 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جهانگیری:

کابینه پیشنهادی، کارآمد و از مدیران مجرب تشکیل شده است/ استفاده از قومیت‌های مختلف در کابینه دولت دوازدهم

اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور کابینه پیشنهادی را کابینه‌ای بسیار خوب، کارآمد و با ترکیبی از مدیران باتجربه و دارای اندوخته بسیار خوب از تجربیات دولت‌های گذشته دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جهانگیری تاکید کرد: برداشت من از کابینه این است که وزرای پیشنهادی می توانند برای تحقق وعده های رئیس جمهور، ادای وظایف و مقابله با چالش ها کارهای جدی کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: اقتصاد مقاومتی توقعی فراتر از تعهدات دولت است که مقام معظم رهبری از مجموعه کشور خواستند که برای این کار بزرگ همه به صحنه بیایند و تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی درباره انتخاب وزیر علوم گفت: درباره معرفی یکی از آقایان توافق شده بود اما وی در لحظات آخر اعلام کرد که به عللی نمی‌تواند در دولت حضور داشته باشد، به هرحال به عللی معرفی اعضای کابینه دو، سه روزی به تعویق افتاد و رئیس جمهور در نخستین فرصت، وزیر پیشنهادی علوم را انتخاب و معرفی می‌کند.

جهانگیری همچنین تاکید کرد: حتماً تعداد قابل توجهی از بانوان مجرب تحصیل‌کرده در رشته‌های مختلف را در این دولت خواهیم داشت، هم رئیس جمهور در این موضوع جدی است و هم من پیگیری می‌کنم که این اتفاق بیفتد. این موضوع برای قومیت‌ها نیز صدق می‌کند یعنی حتماً در میان وزرای جدید، استانداران و سفرا اصرار داریم که از قومیت‌های مختلف و از استان‌های گوناگون حضور داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما