شناسهٔ خبر: 4196 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از سوي وزير راه و شهرسازي صورت گرفت؛

انتصاب مديركل راه و شهرسازي استان خراسان جنوبی

معارفه مدیران کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی وزيرراه و شهرسازي در حكمي مهندس مهدی جعفری را به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان خراسان جنوبی منصوب كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، عباس آخوندي در اين حكم تصريح كرده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌هاي ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان خراسان جنوبی منصوب مي‌شويد.

وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: در انجام اين مأموريت ضروري است،قوانين، سياست‌ها، آئين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي ابلاغي از سوي دولت، وزير و معاونان محترم به دقت اجرا شود، به خصوص در نگهداري راه ها و ايمن سازي محورهاي مواصلاتي استان مراقبت ويژه به عمل آوريد، همچنين هماهنگي با مقامات محلي و در رأس آنان استاندار محترم،ارتباط منظم با شهرداران شهرهاي تابعه آن استان ابلاغ مي‌شود.

در ادامه اين حكم خطاب به مهدی جعفری آمده است: افزون بر اين جنابعالي مسئوليت هماهنگي تمام اداره های کل و سایر دوائر تابعه وزارتخانه را در آن استان را بر عهده خواهيد داشت.

وزير راه و شهرسازي در پايان تصريح كرده است: توفيق روز افزون جنابعالي رادر خدمت به شهروندان عزيز و تلاش در جهت سرافرازي جمهوري اسلامي ايران را از خداوند متعال مسألت دارم.

نظر شما