شناسهٔ خبر: 41960 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

باقری مطرح کرد

تأکید بر ارائه خدمات متفاوت و باکیفیت به حجاج در فرودگاه‌های ایران/ تهیه ۶ دستور کار در برنامه نظارت بر كيفيت خدمات فرودگاهی

بهمن باقری مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در جریان بازدید از فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان از تاکید رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر ارائه خدمات مطلوب ، متفاوت و باکیفیت به حجاج سخن گفت.

 به ‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌كل فرودگاه‌های استان کرمان؛ بهمن باقری در بازدید از روند اجرای عملیات حج تمتع فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بر اساس تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای ارائه خدمات مطلوب، متفاوت و باکیفیت به  حجاج و تعیین Level Of Service) LOS) فرودگاه‌ها، این مسئولیت به دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی سپرده شده است .

باقری ادامه داد: دفتر نظارت بر كيفيت خدمات فرودگاهی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حج تمتع و تحقق حقوق شهروندی، ۶ برنامه اصلی را در دستور کار خود قرار داده است که این بازدیدهای میدانی مخصوص عملیات حج است و از ۱۹ فرودگاه کشور که پروازهای رفت و برگشت حجاج را انجام می دهند، صورت می گیرد و فرودگاه کرمان نیز جزو این فرودگاهها هستند.

وی ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده به حجاج در فرودگاه کرمان افزود: وضعیت تسهیلات و خدمات رسانی و اقدامات صورت گرفته در فرودگاه کرمان در زمینه عملیات حج؛ مثبت و در حد عالی ارزیابی می شود./

نظر شما