شناسهٔ خبر: 41981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:

امسال ۴۰ دستگاه سمند به ناوگان عمومی روستایی خراسان شمالی افزوده می‌شود

تاکسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال ۴۰ دستگاه سمند به ناوگان سواری عمومی روستایی این استان افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با صندوق کارآفرینی امید، متقاضیان خرید ناوگان سواری عمومی، می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

وی افزود: این تسهیلات به منظور توسعه ناوگان مسیرهای روستایی است و متقاضیان مشمول دریافت این تسهیلات می‌توانند از مزایای این اعتبارات برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: متقاضیان، ۸۰ درصد از معادل قیمت خودرو، تسهیلات با نرخ چهار درصد دریافت می‌کنند و زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز پنج‌ساله تعریف شده است.

بدیعی مقدم با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان خرید ون نیز اعتبار تسهیلاتی اعطا می‌کند اظهار کرد: امسال برای نخستین بار قرار است با استفاده از این تسهیلات، ون نیز به ناوگان روستایی استان افزوده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پنج دستگاه وانت وینگل نیز قرار است با اعطای تسهیلات از منابع صندوق کارآفرینی امید به ناوگان حمل و نقل عمومی استان افزوده شود.

به گفته وی سال گذشته ۳۰ دستگاه سواری سمند با استفاده از تسهیلاتی توسعه‌ای به ناوگان عمومی در مسیرهای روستایی استان افزوده شد.

نظر شما