شناسهٔ خبر: 42013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان شبستر خبر داد:

اتمام عملیات اجرائی پروژه دوربرگردان در بزرگراه صوفیان – شبستر

مرتضی محمدمصری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر در آذربایجان‌شرقی از اتمام پروژه اجرای دوربرگردان در بزرگراه صوفیان – شبستر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمد مصری گفت: با توجه به توقف عملیات اجرائی توسط پیمانکار و جهت افزایش ایمنی بزرگراه صوفیان – شبستر اجرای دوربرگردان محدوده تپه باشی به صورت امانی به اتمام رسید که عملیات خاکی مربوط به این پروژه توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل شبستر اجرا شده و همچنین تأمین آسفالت مربوطه از محل قیر رایگان تأمین گردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این دوربرگردان و مسدود شدن بریدگی‌های مقابل راه‌های روستایی زیناب، ساربانقلی، ملک‌زاده، درویش بقال، امیرزکریا، علیشاه، سه‌راهی سیس و همچنین کارخانه نوشابه‌سازی خوشگوار شاهد افزایش چشمگیر ایمنی در این محور خواهیم بود.

مصری اضافه کرد: لازم است از زحمات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان، فرماندار شهرستان و همچنین پیگیری‌های نماینده شهرستان کمال تشکر و قدردانی را بنماییم.

نظر شما