شناسهٔ خبر: 42024 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

لاهوتی در ديدار با شرفبافی مطرح كرد:

قدردانی از ايران‌اير به خاطر انجام پروازهای حج تمتع امسال/ تاكيد بر مسئوليت سنگين هما در ارائه خدمات به شهروندان

ديدار عضو کمیسیون برنامه و بودجه دوره دهم مجلس با اشاره به مسئولیت شش گانه وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب دکتر شرفبافی گفت: هما به عنوان ایرلاین ملی در بخش ارایه خدمات به هموطنان مسئولیتی سنگین بر عهده دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی "هما" مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار عضو کمیسیون برنامه و بودجه دوره دهم مجلس، ضمن تقدیر از انتخاب دکتر شرفبافی گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به عنوان ایرلاین ملی در بخش ارایه خدمات به هموطنان مسئولیتی سنگین بر عهده دارد که انشاالله با مدیریت جدید بتواند به جایگاه متعالی خود دست یابد.

لاهوتی در ادامه با تاکید بر مسئولیت شش گانه وزیر در حکم انتصاب دکتر شرفبافی در جهت ارتقای جایگاه "هما" به عنوان ایرلاین حامل پرچم مقدس ایران گفت: این امر در جهت ارتقای جایگاه "هما" در عرصه داخل و بین الملل صورت گرفته است که بدون شک هماییان در این امر هم موفق خواهند بود.

لاهوتی در این دیدار با تقدیر از عملکرد مطلوب هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برای انجام پروازهای انتقال زایران حج تمتع سال جاری از ایستگاههای مختلف پروازی از تلاش دکتر شرفبافی و کارکنان "هما" تشکر و قدردانی كرد.

نظر شما