شناسهٔ خبر: 42053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین جلسه کارگروه تصویب طرح راه‌های استان اصفهان مطرح شد:

رعایت موارد ایمنی و در نظر گرفتن دسترسی‌ها از اولویت‌های احداث پروژه‌های راهسازی در استان اصفهان

راهسازی طرح‌های پیشنهادی برای تکمیل پروژه آزادراه غرب اصفهان و ایجاد ورودی و راه‌های دسترسی برای شهر خوانسار از جمله طرح‌های ارائه شده در کارگروه تصویب طرح راه‌ها بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، در سومین جلسه کارگروه تصویب طرح راه‌ها که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد طرح‌های پیشنهادی پروژه تکمیلی کنارگذر غرب اصفهان و مجموعه گردشگری بیزتی لند در شهرستان خوانسار مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است پروژه کنارگذر غرب اصفهان با عبور از نزدیکی شهر جدید مجلسی ضمن کاهش زمان سفر، ارتباط بین دو شهر مجلسی و شهرضا را به صورت آزادراهی برقرار می‌کند که از جمله طرح‌های پیشنهادی در این جلسه عبور این آزادراه از مجاورت شهر جدید مجلسی بود.

مجموعه گردشگری بیزتی لند نیز در ابتدای ورودی شهر خوانسار احداث گردیده که با توجه به احداث کمربندی خوانسار در آینده برای این شهر و با وجود سرمایه‌گذار جهت احداث ورودی شهر خوانسار، طرح‌های پیشنهادی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل و مشاوران و سرمایه‌گذاران این دو پروژه برگزار شد بر رعایت موارد ایمنی و در نظر گرفتن کلیه دسترسی‌ها در پروژه‌ها تأکید شد.

نظر شما