شناسهٔ خبر: 42055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

برنامه‌ریزی جهت ساماندهی اسقاط و نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل در استان خوزستان

جلسه اولین جلسه کمیته استانی آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در خوزستان به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و دبیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در محل سالن جلسات امور عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، اولین جلسه کمیته استانی آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در خوزستان به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و دبیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در محل سالن جلسات امور عمرانی استانداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به عنوان دبیر جلسه، ضمن تشکر از معاون محترم امور عمرانی در تشکیل این کمیته، ضمن بیان اهداف و وظایف کمیته، خواهان مدیریت مراکز اسقاط بر اساس نیازمندی‌های استان گردید.

مسعود مصدقی در ادامه درخواست نمود با استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند اقدام به نوسازی ناوگان حمل و نقل گردد.

مصدقی اذعان داشت: کمیته استانی آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در خوزستان با هدف اجرای ماده ۱۷ آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، راهبری و نظارت و ارزیابی مراکز اسقاط خودرو در سطح استان و نظارت، بازرسی و رسیدگی به تخلفات موضوع آیین‌نامهٔ مذکور تشکیل شده است و اعضای آن شامل معاون امور عمرانی به عنوان رئیس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عنوان دبیر، سازمان‌های حفاظت از محیط‌زیست و صنعت، معدن و تجارت، پلیس راهور و شهردار مرکز استان می‌باشند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۸ درصد ناوگان باری در استان خوزستان  جزء ناوگان فرسوده می‌باشند به طوری که از ۱۴ هزار و ۱۳۴ ناوگان باری فعال در استان خوزستان ۲ هزار و ۵۷۹ دستگاه انواع ناوگان باری فرسوده می‌باشند.

نظر شما