شناسهٔ خبر: 42059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پروژه‌های فعال شهرستان نهاوند، تویسرکان و ملایر

حبیب نادیان رفیع مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل از پروژه‌های فعال شهرستان نهاوند، تویسرکان و ملایر بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع در حاشیه این بازدید گفت: محور بزرگراه ملایر- توره به طول ۶ کیلومتر به پیمانکاری شرکت جهاد نصر مرکزی است که هم‌اکنون از پیشرفت ۵۵ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: مبلغ قرارداد این پروژه ۶ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان است که علاوه بر آن تاکنون مبلغ حدود ۶ میلیارد و ششصد میلیون تومان جهت آزادسازی مسیر به معارضین پرداخت شده است.

نادیان در رابطه با چهارخطه سامن- بروجرد گفت: قطعه یک این پروژه به طول ۳/۶ کیلومتر با مبلغ قرارداد ۷ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان هم‌اکنون از پیشرفت ۷۵ درصدی برخوردار است که تلاش ما این است تا پایان شهریور ماه این پروژه را به پایان برسانیم.

وی اظهار کرد: قطعه دوم این پروژه به طول ۹.۲ کیلومتر بوده که مبلغ ۱۱ میلیارد تومان هزینه برای استعلام این پروژه پیش‌بینی می‌گردد.

وی یادآور شد: چهارخطه نمودن محور جوکار به خیرآباد محدوده حسین‌آباد به طول ۲ کیلومتر با مبلغ قرارداد یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان هم‌اکنون از پیشرفت ۷۵ درصدی برخوردار است که امیدواریم تا پایان شهریور ماه به پایان برسد.

نادیان در بازید از محور تویسرکان – کنگاور گفت: کارگران در قطعه دوم این پروژه مشغول به کار هستند و با ساخت ۵ پل زیرسازی این پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار کرد: ۶.۵ کیلومتر از این پروژه با مبلغ بیش از ۳ میلیارد تومان در دست آسفالت است که قرارداد آن با مبلغ ۲ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان تا ۹۶/۱۱/۲۰ بوده و هم‌اکنون از پیشرفت ۲۰ درصدی برخوردار است.

نظر شما