شناسهٔ خبر: 42087 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طی صدور بیانیه اعلام شد؛

حمایت شرکت آلونک تدبیرگران هوشمند از اقدامات آخوندی در حوزه مسکن طی ۴ سال اخیر

لوگو شرکت آلونک تدبیرگران هوشمند طی صدور بیانیه‌ای حمایت خود ازوزیر راه و شهرسازی را به دلیل اعتلای جایگاه مشاوران املاک و رونق بازار مسکن طی دولت یازدهم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرمت آلونک تدبیرگران هوشمند طی صدور بیانیه‌ای حمایت خود از عباس آخوندی به دلیل اعتلای جایگاه مشاوران املاک و رونق بازار مسکن را اعلام کرد. 

در این بیانیه آمده است:

با سلام و احترام

آلونک به عنوان بستر پیشرو و خلاق حوزه مسکن در آستانه جلسه رأی اعتماد به وزیر محترم پیشنهادی ریاست محترم جمهور برای تصدی وزارت مسکن و شهرسازی، جناب آقای عباس آخوندی، تکلیف خود می‌داند تا در برهه حساس و تعیین کننده اقتصادی کشورمان، تلاش‌های تأثیرگذار و ارزشمند ایشان را در جهت بهبود شرایط مسکن کشور یادآوری کند.

وزیر محترم مسکن و شهرسازی با حمایت از جریان‌های نوآور در حوزه مسکن با ایجاد بستری مناسب برای بهره‌مندی مردم از بازاری یکدست و شفاف تلاش بسیاری داشته‌اند و توانسته‌اند جایگاه کارشناسان بازار مسکن را در دید عموم بهبود بخشند.

حمایت از اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های نوین حوزه مسکن از جمله این رویکرد است که موازنه بازار را به نفع مردم تغییر می‌دهد و با بالا بردن شفافیت بازار، از حضور سیستم‌های فاقد اعتبار جلوگیری می‌کند.

بدیهی است که فعالیت‌های انجام شده توسط دکتر آخوندی نمایانگر نگاه حمایت از متخصصان و تلاشگران داخلی کشور است که می‌توانند با ایجاد بازاری تخصصی در حوزه مسکن امکان دسترسی مناسب و آسان شهروندان را به اطلاعات بازار مسکن فراهم آورند.

از سوی دیگر با حمایت این وزارتخانه از فعالان تخصصی حوزه مسکن، شاهد همگرایی و هم‌افزایی مناسب برای رشد و ارتقای بازار مسکن به سمت فضایی امن برای تبادلات اقتصادی کشور هستیم.

اشتغال‌زایی از مهمترین وظایفی است که در برنامه ششم بر عهده وزارت مسکن و شهرسازی گذاشته شده است. نگاه فراگیر برای ثبات شغلی فعالان بازار مسکن از دیگر تلاش‌هایی است که توسط جناب آخوندی در ۴ ساله صدارت ایشان بر مسند وزارت مسکن و شهرسازی انجام شده و توانسته است بازار مسکن ایران را به ظرفیتی شگفت‌انگیز برای خوداشتغالی و خودکفایی تبدیل کند.

آلونک اذعان می‌دارد ارتقای جایگاه مشاوران املاک معتبر در پی به جریان افتادن تلاش‌ها برای رونق دوباره مسکن موید تأثیرگذاری فعالیت‌های وزارت مسکن و شهرسازی در دولت یازدهم است.

آلونک تکلیف شرعی و قانونی خود می‌داند که تلاش‌های بی‌دریغ این برادر متخصص و مدیر را در حوزه مسکن به نمایندگان ارزشمند مجلس شورای اسلامی یادآوری کند و به عنوان بستری که با بیش از ۲۳ هزار مشاور املاک در ارتباط و همکاری است، بر تأثیرگذاری ایشان در اعتلای جایگاه مشاوران املاک و رونق بازار مسکن صحه گذارد.

نظر شما