شناسهٔ خبر: 42097 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

طی صدور بیانیه‌ای اعلام شد:

حمایت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در دولت دوازدهم

لوگو انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران طی صدور بیانیه‌ای حمایت رسمی خود از تداوم حضور دکتر عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی در دولت آینده را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران حمایت خود از عباس آخوندی را به دلیل خصوصیات و شایستگی وی در مدیریت وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: 

در این بیانیه آمده است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران با سابقه ۵۰ ساله و بیش از ۶۰۰ شرکت عضو در سراسر کشور به نمایندگی از بخش حمل و نقل بین‌المللی کشور، خواهان استمرار و رأی اعتماد دوباره نمایندگان معزز مردم به وزیر معرفی شده توسط ریاست محترم جمهور بنا به دلائل ذیل می‌باشد:

۱- دکتر آخوندی وزیری است با نگاه راهبردی و استراتژیک به مقوله حمل و نقل و طی این مدت، خدمات شایان توجهی را به بخش حمل و نقل کشور ارائه کرده‌اند.

۲-  دکتر آخوندی فردی است اخلاق‌مدار و قابل احترام، به دلیل روحیات و خصوصیات شخصی ایشان، که طی این مدت با تعامل با بخش خصوصی در صدد رفع موانع و مشکلات بخش بوده‌اند.

۳- عملکرد دکتر آخوندی در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل و توسعه روابط بین‌المللی با سایر کشورها چشمگیر بوده است لذا تداوم این امر می تواند کمک به بخش حمل و نقل بین‌المللی کشور باشد.

۴- دکتر آخوندی به دلیل اعتقاد راسخ به بهبود فضای کسب و کار و آسان‌سازی دسترسی بخش خصوصی به ساختار قدرت، در صورت تداوم امر می‌تواند متشأء برکات دوباره برای صنوف حمل و نقل کشور باشد.

۵- دکتر اخوندی در عمرانی‌ترین وزارتخانه کشور که پروژه‌های ریز و درشت زیادی را طی این چند سال به بهره‌برداری رسانده است، بررسی تکمیل حلقه‌ای مفقوده زیرساخت‌های حمل و نقل کشور نیاز به تداوم امر دارد.

۶- دکتر آخوندی برای استمرار اقتصاد مقاومتی در کشور، نیاز به تحرک همه‌جانبه بخش حمل و نقل به عنوان موتور توسعه اقتصادی کشور را دارد. تمدید یک دوره چهارساله دیگر در واقع کمک به حوزه اقتصادی کشور برای پیمودن راه نیمه‌تمام است.

۷- و کلام اخر اینکه دکتر آخوندی برای قبول مسئولیت وزارت راه و شهرسازی نیازی به تعریف و تمجید، صندوف و اشخاص ندارد. بلکه ضرورت دارد راه دولت تدبیر و امید و به سرانجام رساند بخشی از اهداف و برنامه‌های دولت نیاز به افراد دارد که حداقل نیمی از راه را طی این چهار سال پیموده‌اند./

نظر شما