شناسهٔ خبر: 42107 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

خطاب به رئيس مجلس شورای اسلامی اعلام شد:

تأکید اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور بر حضور مجدد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی

عکس ترکیبی اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور طی صدور بیانیه‌ای خواستار صدور رأی اعتماد به عباس ٖآخوندی از سوی نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم  شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور خواستار صدور رأی اعتماد به عباس ٖآخوندی از سوی نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم  شد.

در این بیانیه آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دكتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیكم

احتراما، خاطر عالی را مستحضر می‌دارد. این اتحادیه كشوری كه شامل ۱۶ اتحادیه استانی و ۲۶۲ شركت تعاونی حمل ونقل در كشور می‌باشد بعرض می‌رساند اتحادیه‌ها و شركت‌های تعاونی حمل ونقل، نهایت رضایت خود را از آقای دكتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی داشته و دارد، چون همیشه حامی شركت‌های تعاونی بوده و معاون محرم ایشان جناب آقای مهندس كشاورزیان با تصویب قوانین مترقی و حذف اشكالات دست وپاگیر جهت شركت‌های تعاونی حمل ونقل بیشترین مساعدت و كمك را نموده‌اند و جامعه حمل ونقل و رانندگان تحت پوشش شركت‌های تعاونی رضایتمندی خود را از این عنصر مفید و لایق و زحمتكش و حامی شركت‌های تعاونی اعلام می‌داریم و خواهان استمرار وجود شریف ایشان در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بوده و هستیم. نظر به اینكه چون چند روز قبل در یك گروه تلگرامی سخنان سخیف و شرم‌آوری را در مورد این دولتمردان باشرف مشادهده نمودیم كه كذب محض بوده و به قصد تخریب این عزیزان می‌باشد. لذا از جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم به وزیر محبوب ما رای اعتماد داده و سایه آقای مهندس كشاورزیان را برسر صنف حمل ونقل اشاعه داده و مستدام فرمائید. قبلا از لطف و عنایت حضرتعالی سپاسگزار و شاكر می‌باشیم.

باتقدیم و احترام

رئیس هیئت مدیره

رضا سرابیان

نظر شما