شناسهٔ خبر: 42130 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

آخوندی پروژه‌های کلان را با توجیه اقتصادی اجرا کرد/ عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی مثبت و قابل دفاع است

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی را مثبت و قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: برای کسب رای اعتماد مجدد و ابقاء وی در این وزارتخانه تلاش خواهم کرد و پیش بینی ها حاکی از آن است که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد خوبی کسب می کند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي رحیم زارع در گفت و گو با ایرنا در ارزیابی عملکرد و برنامه های ارایه شده از سوی عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: وی در طول چهارسال گذشته عملکرد خوبی داشته و با اولویت بندی کارها، گام های خوبی را در توسعه خطوط راه آهن، راه های روستایی، نوسازی ایرلاین ها برداشته است.

نایب کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس گفت: عباس آخوندی به رغم محدودیت اعتبارات عملکرد مثبتی در وزارت راه و شهرسازی داشته است و تمامی پروژه‌های کلانی که اجرا کرد توجیه اقتصادی داشت.

زارع افزود: تلاش آخوندی در چهارسال مدیریت وزارت راه و شهرسازی قابل تحسین است و انشاء الله رای اعتماد خوبی از نمایندگان مجلس دهم کسب می کند.

وی ادامه داد: آخوندی به دلیل داشتن تجربه علمی و عملی و تیم قوی به خصوص در حوزه های حمل و نقل، زیرساخت، راهداری، پشتیبانی، بودجه و برنامه ریزی و راه آهن، موفقیت ها و دستاوردهای زیادی را در طول چهارسال حضور در وزارت راه و شهرسازی از خود به جای گذاشت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: وی همچنین توانست از منابع داخلی و هم از منابع فاینانس خوب استفاده کند و عملکردش قابل دفاع است.

نظر شما