شناسهٔ خبر: 42136 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی هما اعلام کرد:

اعزام زائران پنج استان کشور به عربستان

اعزام حجاج روابط عمومی هما اعلام کرد: در بیست و یکمین روز عملیات اعزام زائران حج تمتع سال جاری، زائران پنج استان به عربستان منتقل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره‌کل روابط عمومی هما،  در عملیات انتقال زائران حج تمتع سال جاری ایستگاه تهران با ۲۸ هزار زائر بیشترین تعداد زائر حج تمتع امسال را به خود اختصاص داده است.

 تا پایان روز بیست وسوم مرداد ماه امسال از این تعداد ، بیش از ۱۴ هزارو ۷۰۵ زایر استان تهران با ۵۹ پرواز به مقصد دو فرودگاه جده و مدینه منوره اعزام شده‌اند.

در بیست و یکمین روز عملیات تعداد ۵۲۵ نفر از زایران استان فارس، تعداد ۲۷۰ نفر از زایران استان اصفهان و تعداد ۲۶۰ نفر از زائران استان بوشهر و تعداد یک هزار و۴۷۹ نفر از زایران تهران به فرودگاه‌های مدینه منوره و جده منتقل می‌شوند.

همچنین عملیات اعزام زائران ایستگاه فرودگاه ارومیه از روز بیست ودوم مرداد ماه آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در این مدت تعداد ۷۹۸ زائر این استان با سه پروازهما  به عربستان عزیمت می‌کنند. شماره پرواز ۱۵۱۲ این فرودگاه به مقصد مدینه منوره در روز بیست و سوم مردادماه که قرار بود طبق برنامه‌ریزی در ساعت ۱۸:۳۰ انجام شود به دلیل گرمای هوا با تاخیر به ساعت ۲۱:۳۰ موکول شد و این امر ازقبل به مدیران کاروان‌های این پرواز اطلاع‌رسانی شده است.

شایان ذکر است از ابتدای عملیات انتقال زایران حج تمتع تا پایان روز بیست وسوم مرداد ماه سال جاری با تعداد ۱۳۲ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از ۱۰ ایستگاه پروازی اردبیل، بندرعباس، همدان، رشت، بوشهر، کرمان، شیراز، ارومیه و تهران تعداد ۳۳ هزار و ۸۵۵ زائر به عربستان انتقال یافتند.

نظر شما