شناسهٔ خبر: 42160 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‎آبادی در دیدار با مردم گناباد:

۱۰ میلیارد تومان به ساخت باند فرودگاه گناباد اختصاص می‎یابد

رحمت‌اله مه‌آبادی رحمت‎اله مه‎آبادی در بازدید از فرودگاه گناباد در جمع مردم این شهر، از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی توسط شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران براي ساخت باند فرودگاه اين شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رحمت‌اله مه‌آبادی در بازدید از فرودگاه گناباد در جمع مردم این شهر، از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران براي ساخت باند فرودگاه اين شهر خبر داد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این بازدید با فرماندار و دیگر مسئولان و گروهی از مردم این شهر دیدار کرد و در پی درخواست آنان مبنی بر توسعه این فرودگاه، برای ساخت باند آن، این قول را داد. فرودگاه گناباد از فرودگاه‌های اقماری استان خراسان رضوی است که تنها یک باند اضطراری دارد.

مه آبادی همچنین پس از این بازدید به همراه باقریان، عضو هیات مدیره معاون عملیات فرودگاهی، اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها و قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی،  به فرودگاه در دست ساخت تربت حیدریه رفت و به همراه نماینده تربت حیدریه  و مسئولان این شهر مسائل آن را بررسی کرد.

این فرودگاه که میان تربت حیدریه و کاشمر قرار دارد، با مشکل عبور رودخانه از وسط باند روبرو است که در این بازدید قرار شد به منظور رعایت استانداردهای ایمنی لازم این موضوع در سازمان هواپیمایی کشوری مطرح شود تا پس از اعلام نظر آنها برای ادامه ساخت آن تصمیم‌گیری شود.

نظر شما