شناسهٔ خبر: 42199 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نایب رییس فراکسیون امید اعلام کرد:

جذب منابع مالی، مهم‌ترین شاخصه و موفقیت آخوندی در دولت یازدهم است/ انتقادها از آخوندی از ناآگاهی است

محمدرضا تابش نایب رییس فراکسیون امید با بیان اینکه انتقادها از عملکرد «عباس آخوندی» از سر ناآگاهی است، گفت: آخوندی را مدیر متخصص در حوزه کاری خود و صاحبنظر در هیات دولت می دانم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا محمدرضا تابش درباره احتمال ابقای عباس آخوندی در دولت دوازدهم اظهار داشت: آخوندی مدیری است که هم در حوزه وزارتی خود تخصص دارد و هم به عنوان فردی که باید در هیات دولت کشور را اداره کند، صاحبنظر است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه و موفقیت آخوندی جذب منابع مالی است، گفت: وی توانسته علاوه بر توسعه حوزه‌های وزارتی خود مدیرانی منصوب کند که عملکرد آنها مثبت بوده است.

تابش درباره برخی از انتقادات نمایندگان به آخوندی در خصوص توجه بیش از حد وی به توسعه ناوگان هوایی گفت: این صحبت‌ها همه از سر ناآگاهی است و اصلاً قابل قبول نیست. اگر این آقایان مذاکرات و بحث‌هایی که در هیات دولت می‌شود را مرور کنند می‌بینند که ایشان فردی است که همه بحث‌ها شرکت می‌کند و دارای نظر است.

نایب رییس فراکسیون امید ادامه داد: مگر می‌شود دغدغه یک وزیر راه و مسکن راه‌آهن نباشد یا اینکه به قطار شهری اهمیت ندهد. آخوندی با کمبود بودجه‌ای که داشت علاوه بر اینکه سعی کرد کیفیت راه‌آهن کشوری را بالا ببرد اقدام به توسعه خطوط ریلی کشور نیز کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته در حوزه راه و ترابری شاهد فعالیت‌های خوبی بودیم. اگر منتقدان مدعی هستند که آخوندی فقط به فکر خریدن هواپیما بوده بر فرض اینکه این ادعا ضعیف هم باشد آخوندی توانسته با بهترین کیفیت و کمیت این کار را انجام دهد

نظر شما