شناسهٔ خبر: 42210 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام شد:

تجلیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی از آزادگان سرافراز وزارت راه و شهرسازی/ سلام مرا به اسرا برسانید و بگویید خمینی به یادتان بود

بازدید همزمان با سالروز ورود آزادگان معزز به میهن اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به همراه جمعی از مدیران از آزادگان شاغل در ستاد وزارتخانه تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در آستانه سالروز ورود آزادگان دفاع مقدس به میهن اسلامی، به روال سال‌های گذشته سید سعید سیدعلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور درمحل کار ۱۸ نفر از آزادگان معزز وزارتخانه متبوع ضمن تبریک این روز با اهدای لوح تقدیر از این عزیزان تجلیل کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی درحاشیه این برنامه عنوان کرد: حضرت امام (ره) در وصیت‌نامه الهی سیاسی خود فرمودند«اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی به یادتان بود» این پیام امام نشان‌دهنده جایگاه رفیع آزادگان عزیز است که با جانفشانی هم در طول دفاع مقدس و هم در زمان اسارت در زندان‌های رژیم بعثی از صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و امروز نیز در سنگر کار و تلاش این راه را ادامه می‌دهند.

وی عنوان کرد: توفیق آن را داریم که قریب به ۱۴ هزار نفر از همکاران ما در سطح کشور در شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و ادارات کل استان‌ها از آزادگان عزیز، جانبازان پرافتخار و فرزندان شهدا و جانبازان معزز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و درستاد وزارت‌خانه نیز ۲۳۰ نفر از همکاران از این عزیزان هستند.

سیدعلایی گفت: بنا بر تاکید مقام عالی وزارت تجلیل از آزادگان وزارت راه و شهرسازی سراسر کشور به همه سازمان‌ها و شرکت‌ها و ادارات استانی ابلاغ شده است.

نظر شما