شناسهٔ خبر: 42218 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد:

ضرورت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان‌غربی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل کمیته امداد استان جهت تأمین مسکن ارزان‌قیمت برای جامعه هدف تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، ابراهیم مبارک قدم در دیدار مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مجموعه راه و شهرسازی و کمیته امداد جهت تأمین مسکن ارزان‌قیمت برای جامعه هدف را داد.

وی با اعلام اینکه باید از الگو و تجربیات کارآمد در عرصه تأمین مسکن نیازمندان و اقشار کم‌درآمد جامعه بهره جست، گفت: توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی و تبدیل این مناطق به سکونتگاه‌های رسمی در شاکله فعالیت‌های ستاد بازآفرینی پایدار شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: خدمات‌رسانی در مناطق حاشیه شهری از جمله تأمین خدمات زیربنایی و سنددار کردن اراضی به شکل گسترده انجام می‌شود.

مبارک قدم تصریح کرد: واگذاری اراضی برای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و فراهم‌سازی فرصت‌های اشتغال با سهولت در حال اجراست.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار تأمین مسکن و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد عنوان کرد و افزود: لازم است زمینه‌های بهره‌مندی جامعه هدف از تسهیلات ویژه مسکن فراهم شود.

جلال حسین‌زاده با بیان اینکه افزایش آمار تصادفات جاده‌ای موجب گسترش جامعه هدف کمیته امداد می‌شود، خواستار افزایش ایمنی سفرهای جاده‌های استان شد.

نظر شما