شناسهٔ خبر: 42306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

۴۸ درصد از بزرگراه‌های کردستان در دولت تدبیر وامید ساخته شده است

بزرگراه میاندوآب کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: ۴۸ درصد از بزرگراه‌های استان کردستان در چهار ساله اخیر و در دولت تدبیر و امید ساخته شده و این نشان از توجه ویژه دولت محترم به توسعه راه‌های استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی افزود: هم‌اکنون حدود ۲۶۵ کیلومتر بزرگراه در استان کردستان وجود دارد که ۱۲۷ کیلومتر آن در حدفاصل سال‌های ۹۲ تا ۹۶ و در دولت تدبیر وامید به بهره‌برداری رسیده است.

ملکی با اشاره به ساخت ۴۸ درصد از بزرگراه‌ها در چهار سال گذشته گفت: برای ساخت این حجم از بزرگراه بالغ بر دو هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی  در ادامه عنوان کرد: در چهار سال گذشته هم‌چنین حدود ۲۰۰ کیلومتر راه بین‌شهری معادل ۱۱ درصد از کل راه‌های بین‌شهری استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته که برای ساخت این ۲۰۰ کیلومتر نیز سه هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: امیدواریم با توجه ویژه دولت محترم شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های مجموعه عوامل درگیر در ساخت راه‌های استان و بهره‌برداری از آن‌ها و افزایش برخورداری استان کردستان از راه مناسب در حوزه‌های بزرگراهی – راه اصلی و فرعی و روستایی باشیم.

نظر شما