شناسهٔ خبر: 42330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار با نماینده ولی فقیه تاکید شد:

تکمیل تمام واحدهای مسکن مهر گلستان تا پایان امسال

دیدار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان در دیدار با نماینده ولی فقیه گفت: ۹۸۶ واحد مسکن مهر باقی‌مانده استان تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان، حسین محبوبی، سرپرست اداره‌كل راه و شهر سازی استان گلستان با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گفت‌وگو و گزارش مبسوطی از عملكرد و فعالیت‌های انجام شده ارائه کرد.

آیت الله نور مفیدی در این نشست بیاناتی در خصوص پروژه‌های مسكن مهر، بافت‌های فرسوده و مجتمع طرح آفتاب ۱،۲و۳ بیان کرد ورفع مشكلات آن را مورد تاكید قرار داد.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان ادامه داد: باید در بخش مسكن مهرطوری عمل شود كه همه مردم خصوصا افراد نیازمند بیشتر از آن استقبال كنند.

سرپرست اداره‌كل راه و شهرسازی استان در ادامه این دیدار گفت: تاكنون  ۳۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسكن مهر در استان تحویل متقاضیان در شكل‌های مختلف سه جانبه، تعاونی و خودمالكی شده است.

وی تعهدات دولت دراستان را دربخش مسكن مهر  ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد عنوان کرد و افزود: تاكنون ۹۷۱۴ واحد آن تحویل شده و ۹۸۶ واحد باقی‌مانده در سال جاری به متقاضیان تحویل خواهد شد.

نظر شما