شناسهٔ خبر: 42333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد:

ترسیم سیاست‌های كاری راه و شهرسازی آذربایجان غربی با محوریت رعایت حقوق شهروندی

نشست مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برای حركت در مسیر اصلی وظایف سازمانی، رعایت حقوق شهروندی و به سرانجام رساندن تعهدات در حوزه‌های راهسازی، مسكن و شهرسازی را هدف‌گذاری كرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، ابراهیم مبارك قدم، در جلسه شورای مدیران این اداره‌كل با بیان اینكه به انضباط اداری، قانون‌مداری و رعایت حقوق شهروندی اعتقاد و باور قلبی داریم، ایجاد تعادل در حوز‌های گوناگون حمل‌و‌نقل، مسكن و شهرسازی را از سیاست‌های كاری این اداره‌كل عنوان كرد.

وی بر تكریم ارباب رجوع و پاسخ‌گویی به انتظارات مردمی در چارچوب قوانین و مقررات در كوتاه ترین زمان تاكید كرد و گفت: برای به نتیجه رسیدن درخواست‌های مردمی مطرح شده در ملاقات‌های عمومی اهتمام ویژه داریم.

مبارك قدم با تاكید بر آشنایی بیشتر با چشم‌اندازهای بخش حمل‌و‌نقل و مسكن در برنامه ششم توسعه ادامه داد: لازم است نقش و وظایف مجموعه راه و شهرسازی استان در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در برنامه‌ریزی‌های كاری پررنگ دیده شود.

مدیركل راه و شهرسازی استان همچنین به ضرورت كنترل هزینه‌های جاری اشاره و تصریح كرد: در شرایط كنونی با توجه به اصول مدیریت بهینه، تشكیل اتاق فكر با همكاری و همفكری صاحب‌نظران و  متخصصان برای تدوین برنامه و استراتژی‌های آتی یك ضرورت است.

مبارك قدم یادآور شد: تعیین و تكلیف كارهای نیمه تمام در شاكله برنامه‌های اجرایی این اداره‌كل قرار دارد.

ساماندهی نیروهای انسانی و فضاهای اداری در ادارات شهرستان‌های تابعه، ارائه برنامه ویژه برای بازآفرینی پایدارمدرسه و هدایت و تعریف جامع از كاربری این بنای بی نظیر فرهنگی و تاریخی، پیگیری نحوه جذب اعتبار طرح‌های مدیریت بحران و پافند غیرعامل، نگهداری و حفاظت مناسب از اسناد املاك و حقوقی در ادارات شهرستان‌های تابعه، تجمیع فضاهای اداری در راستای كاهش هزینه‌ها، استفاده از روش‌های نوین در سیستم‌های اداری و مالی به منظور ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ارزیابی عملكرد، آموزش و آشنایی بیشتر نیروهای انسانی با وظایف و ماموریت‌های سازمانی و بهره‌گیری از شیوه‌های تشویق در جهت افزایش انگیزه كاری كاركنان از مهمترین مصوبات جلسه شورای مدیران اداره‌كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بود.

نظر شما