شناسهٔ خبر: 4234 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مشاء‌زمینی خبر داد:

آغاز پروازهای ساری- دبی از امروز

قشم ایر مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از آغاز پروازهای ساری – دبی از امروز خبر داد.

موسی مشاء‌زمینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: نخستین پرواز ساری – دبی امروز ساعت ۱۴:۵۰ از مبدا دبی در فرودگاه ساری فرود می‌آید و ساعت ۱۵:۵۰ نیز ساری را به مقصد دبی ترک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مسیر پروازی ساری- دبی توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام می‌شود، گفت: بر اساس برنامه زمانبدی شده این مسیر پروازی دو روز در هفته و در روزهای سه شنبه و جمعه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پروازهای ورودی این مسیر ساعت ۱۴:۵۰ در فرودگاه ساری فرود خواهد آمد و در ساعت ۱۵:۵۰ نیز به سمت دبی حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: مراسم را‌ه‌اندازی پرواز ساری - دبی امروز با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار، معاون برنامه ریزی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در حال حاضر فرودگاه بین المللی ساری در مسیرهای داخلی به مقاصد کرمان، مشهد، شیراز، اهواز، عسلویه، تهران، بندرعباس و کیش پرواز دارد و پروازهای بین المللی این  فرودگاه در مسیرهای جده، مدینه، نجف، بحرین و دبی است.

پیش از این قرار بود پرواز ساری - دبی از روز سه شنبه 16 دیماه راه‌اندازی شود که به دلیل رزور هتل و پیش فروش بلیت، این پرواز توسط چارترکننده آن به تعویق افتاد./

نظر شما